04/07/2017

Päeval ja öösel



 PÄEVAL


Tänu Sulle, Issand,
et ma leidsin mahti
teha oma süda
hetkeks Sulle lahti.

Palun astu sisse,
ära põlga seda,
pühi puhtaks oma
salajane koda.

Las me kohtumine
olla Sulle rõõmuks
ja mu hingejanu
kustutavaks sõõmuks.

Mis ma Sulle pakun?
Mida mul on anda?
Oma eksimused
jätan Sulle kanda.

Sina aga vastu
anna mulle andeks,
et mu jäigavõitu
kael ei kasvaks kangeks.

Et ma Sinu ette
painduks pajuna,
tõuseks, kui ma peaksin
mutta vajuma.

Tänu Sulle, Isa,
Poeg ja Püha Vaim,
et ma selle palve
Sulle öelda sain.

Aamen.
 

ÖÖSEL


Tänu Sulle, Issand,
et mul tuleb pähe
meenutada Sind,
kui uni ära läheb.

Kui pean unetuna
pikalt vaevlema,
ära üksinda mind
jäta kaeblema.

Anna mulle tahtmist
kasutada ära
vabaks jäävat aega,
kui ei ole kära.

Pühi minu meelest
pahalase mõtted,
mingu tühja tema
salajased võtted.

Avarda mu südant,
las ta hoiab kõiki,
kes on uinunud
või palvetavad öiti.

Loojumatu Valgus,
heida mulle armu,
et ma pimeduses
poleks nagu surnu.

Tänu Sulle, Isa,
Poeg ja Püha Vaim,
et ma selle palve
Sulle öelda sain.

Aamen.


No comments:

Post a Comment