10/07/2016

Hommikul ja õhtul


HOMMIKUL


Tänu Sulle, Issand,
et ma ärkasin,
Sinu peale mõelda
jälle märkasin.

Ole hea, mu Jumal,
õnnista mu päeva,
juhata mind täna
oma leebe käega.

Anna mulle selget,
rahulikku meelt,
anna mulle tarkust
talitseda keelt.

Aita, et mu tunded
üle pea ei keeks,
et ma eksikombel
pahandust ei teeks.

Hoia minust eemal
igasugust kurja,
et kui tahan head ma,
see ei läheks nurja.

Ära Sa mu ümbert
täna enam lahku,
püsi minu meeles,
kuni jõuab õhtu.

Tänu Sulle, Isa,
Poeg ja Püha Vaim,
et ma selle palve
Sulle öelda sain.

Aamen.


ÕHTUL


Tänu Sulle, Jumal,
selle päeva eest.
Aita mul nüüd olla
jälle Sinu ees.

Palun anna andeks,
kui ma olin paha,
puhasta mu hinge,
et ta oleks püha.

Anna mulle puhkust
päeva tegudest,
päästa rahututest
unenägudest.

Kingi mulle vaikset,
õnnelikku und,
seni kuni kestab
pimeduse tund.

Las Su peale mõtleb
öösel minu süda
ja ka unes olles
meenutab Sind üha.

Kui see öö saab läbi,
ärata mind üles,
aga hommikuni
hoia oma süles.

Tänu Sulle, Isa,
Poeg ja Püha Vaim,
et ma selle palve
Sulle öelda sain.

Aamen.


No comments:

Post a Comment